Men allvarligt…?

”Flera läsare har hört av sig till Aftonbladet efter att de försovit sig på nyårsdagen.”

Vill Aftonbladet verkligen få oss att tro att det första folk gör, som upptäcker att deras iPhone krånglar, är att höra av sig till dem och berätta om det. Vad är det för angiverisystem de i så fall har byggt upp?

Hade de citerat en trovärdig teknikblogg, Apples hemsida eller något liknande hade jag varit mer förstående men folk måste ha väldigt lite för sig i livet för att ens tänka tanken på att höra av sig till en kvällstidning bara för att deras mobiltelefon fått flipp. Är det så man ska göra?

Dagens i-landsproblem!

Men allvarligt…?
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)
This entry was posted in Facebook, ilandsproblem, Teknik and tagged , , . Bookmark the permalink.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>