Sista semesterdagen snart slut

Idag är det den sista semesterdagen. Det innebär alltså att hela den här underbart långa sommaren har kommit till sitt slut. Visst, det är säkert många fina sensommarkvällar kvar innan snön lägger sig för gott, men frågan är om det t.ex. kommer bli några fler dopp i år? Är det dags att redan nu ta in grillen? Ska man ner i källaren och förbereda vintergarderoben?

Höstterminens början medför dock ett par positiva saker. För det första får man börja jobba igen vilket är hiskeligt roligt. För det andra kommer jag att börja blogga mer frekvent, och kanske lite mer meningsfullt, vad vet jag. Och för det tredje ska en rad olika projekt sjösättas, och då ofta i samarbete med min alldeles egna idéspruta Andreas Fernbrant (@Fernbrant).

Hösten 2011 är alltså något jag verkligen ser fram emot.

Så med dessa ord vill jag bara tacka för en rätt så behaglig sommar, som inte alls blev som jag hade tänkt mig (precis som vanligt med andra ord), och kasta mig in i höstens alla upptåg och roligheter!

Nu kör vi!

Sista semesterdagen snart slut
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)
This entry was posted in Facebook, Lättsamt, Twitter and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>