Idag är det sorg. I mitt hjärta i alla fall. Den fantastiska och egensinnade komikerna Greg Giraldo har avlidit efter en längre tids pillerknaprande.
Den 45-åriga Giraldo, som var utbildad jurist, medverkade under lång tid på Comedy Central där han även slog igenom för den svenska publiken när de visade olika roast-program. Jag kom i kontakt med honom genom podcasten Keith and the Girl för ungefär 3 år sedan och har varit ett inbitet fan sedan dess.
Den här händelsen lämnar ett stort vakuum i underhållningsbranschen, och i mitt hjärta.
:-(

