Eurocard däremot bjuder med hela famnen

I förrgår skrev jag ett lätt upretat inlägg om Viasat, som jag tycker bjöd med armbågen då de ville ”premiera mig som trogen kund” genom att låta mig få vara med i en tävling för att vinna biobiljetter.

Lika sur som jag blev över Viasats bufflighet (som även involverade en dumstrut på deras kundtjänst), lika hjärtligt glad blev jag när jag dagen efter fick nedanstående per mejl från Eurocard, (@eurocard_se på Twitter) som jag också är kund hos:

 

Så här ska en riktig premiering av kunder se ut, tycker jag!

Två biobiljetter är bokade, och jag fick ett trevligt bekräftelsemejl efter det också som berättade lite mer i detalj om evenemanget och att de såg fram emot att få se mig där. Givetvis autogenererat, men likväl trevligt och gav en känsla av att betyda något.

Stort plus till Eurocard som behandlar sina kunder på detta sätt. Riktigt trevligt. Viasat skulle kunna lära sig av dem, framförallt när det gäller hur man formulerar sina kampanjer.

Fotnot: Det är JAG som har strukit över texten med rosa penna, med respekt för Eurocards event. Det såg alltså inte ut så här när jag fick det. :-)
Eurocard däremot bjuder med hela famnen
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)
This entry was posted in Facebook, ilandsproblem, Twitter and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>