Man kan ju inte låta bli att småle när man ser bilsidor som denna rulla förbi en i trafiken. Ja, jag vet, jag är glad för att gnälla på andras fel trots att jag inte är perfekt, men som jag också tidigare sagt så är det här en amatörblogg.
Ovanstående bild föreställer sidan av en bil från ett lokalt dekorföretag i Helsingborg. Ett företag som alltså arbetar med skyltar, text och sånt. Ett företag som man tycker borde har lite koll på till exempel sär skrivningar. Eller?
Därför tycker jag attt den här bilden är extra rolig.


